onsdag 20 oktober 2010

Uppdaterar igen då..

Jag har varit lite upptagen av annat, så mina stackars bloggar hamnar inte så högt på prioriteringslistan. Förra veckan var det inte så kul att skriva ändå eftersom jag hade gått upp 2 hg, men det är ju inte hela världen, det var förmodligen pga lite medvetet fusk när dottern var på besök. Hon ville till Mc Donald's och där hade de en god Mc Flurry.. Jag åt dock bara halva, sen var jag mer än nöjd.

I veckan som gått har jag varit lite smått illamående, så jag har mest ätit frukost (2 kokta ägg med Bregott, en kopp kaffe med grädde och kokosfett) och kvällsmat, oftast kött med någon sås och kokt blomkål eller broccoli.

I alla fall gav min lilla ofrivilliga "svält" ett trevligt resultat på vågen - minus 1,8 kg! En får tacka! ;)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är syrran!!!
    *Hejar på!*

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :) Det bästa med den här dieten är ju att man inte behöver kämpa för att vara "duktig". Man äter god (tillåten) mat tills man är mätt och går ner i vikt ändå. Me like, lat som jag är.

    SvaraRadera