onsdag 15 september 2010

Totalt 12 kg belönades med frisörbesök.

I måndags cyklade jag till så gott som ett helt avsnitt SATC. Jag började med drygt 10 minuter, vilade några minuter och cyklade sedan avsnittet ut! Jag är så nöjd. :) För bara ett par veckor sedan orkade jag inte mer än 5 minuter i stöten. Det är ju bara b-s att man behöver ladda med kolhydrater eller käka massor av pasta för att orka med ett träningspass! ;)

Jag har försökt skärpa till mig med maten den här veckan (men några LCHF-pannkakor har det allt blivit och en hel del grädde i kaffet) men ändå har jag gått ner 0,8 kg!

Eller, när jag tänker efter kanske de där sista 3 hektona beror på att jag belönade mig själv med ett besök hos frisören igår för de första 5 kilona jag gick ner. De totala 10 jag gått ner belönades med en piercing i näsan. När jag gått ner 15 kg tänkte jag boka tid för en tatuering och när jag gått ner 20 kg blir belöningen en tripp till Ullared! Som maken sa; när jag gått ner 20 kilo lär jag behöva lite nya kläder! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar