tisdag 7 september 2010

Ett smörpaket (lättare) i veckan!

Det är värst vad jag är dålig på att uppdatera! *skäms* Förra veckan blev det hela 2 cykelpass med SATC-tjejerna som sällskap.. Tänk att vara så slank och vältränad som de, kunna gå in i modebutiken och köpa ett plagg som sitter snyggt!! *drömmer* En dag ska jag faktiskt kunna göra det, nu gäller det bara att inte fuska så mycket med LCHF.

Jag har ju märkt att jag får en sprängande huvudvärk när jag äter för mycket utanför ramen, så nu har jag skärpt till mig, men däremot klarar jag inte att sluta med tuggummin och sockerfria halstabletter (typ Läkerol) så jag får väl räkna med att det påverkar vikten en aning också.

På senaste tiden har jag "bara" gått ner ett halvkilo i veckan, men ett halvkilo är ett smörpaket ju! Det är riktigt bra när man tänker efter. *nöjd*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar