söndag 25 juli 2010

Tankar om träning.

Nu är vädret kass och jag har ingen som helst lust att ge mig ut och promenera i regn och blåst. Jag tror att jag ska be maken rota fram träningscykeln under högen av mina två äldsta söners bråte istället. Jag har en vision av att jag sitter där på cykeln och trampar mig igenom ett helt pass, motsvarande ett avsnitt av Sex and the City! Jag har köpt hela boxen och hade tänkt se serien medan jag ammade, men det var mysigare och enklare att amma i sängen - och i sovrummet finns ingen teve - så det har inte blivit av. Nu tänkte jag ta en stunds egentid i källaren/tv-rummet ett par dagar i veckan och cykla/se SATC. Vad tror ni om det?

Förresten provade jag ett par byxor igår. De satt mycket lösare i midjan!! :D Nackdelen med det är att benen då kasade längre ner, så nu snubblar jag nästan på dem när jag går. Inte för att jag klagar, men ändå.. ;)

1 kommentar:

  1. Emma, högskolestuderande27 juli 2010 kl. 14:49

    Träning kombinerat med SATC låter som en toppenbra idé! Den idén måste jag sno sen när jag skaffar mig någon träningsmaskin till mitt framtida hem =)

    SvaraRadera