fredag 16 juli 2010

Uppdatering

Jaha, dags att uppdatera lite här med. I onsdags (14 juli) var det vägdag igen. Vågen visade på 93 kilo. Bara 1 kilos viktnedgång!? :o En besvikelse när man vant sig vid att gå ner 2 kg i veckan.. ;) Men, om man ska se det positivt - och det ska man ju - så är 1 kilo faktiskt mer än jag lyckats gå ner alls sedan yngste sonen föddes för 8 månader sedan.

Det är svårt att få i sig mat i den här värmen, särskilt lagad mat. Istället har jag vräkt i mig vatten, ost, mandlar och turkisk yoghurt. Jag tror att jag samlar vätska också så jag försöker komma ihåg att dricka mycket för att kompensera det, men ibland tar det emot eller så har jag så fullt upp med annat att jag glömmer.. Skärpning!

Senare ska jag ladda över bilder på lite mer mat från min kamera och fresta med också. :)

Ha det gott i värmen!!

1 kommentar:

  1. Kom in på din sida av en slump då jag googlade på LCHF. Vill bara önska dig fortsatt lycka till med nya livsstilen. Du har gjort ett bra val! /Gunilla i Luleå

    SvaraRadera